Valborg 2009 och jag kände mig som 17 igen.

Ibland blir jag lite besviken på Sverige. Rätt så sårad faktiskt. Speciellt i min hemstad. Som kan vara så vacker, relativt händelserik och fylld med massa olika caféer med spännande bakverk och kaffedrinkar. Men när man står i kö i 2h för att få komma in på Campus på Valborg och sedan blir jätteglad när man kommer fram till dörrvakten och ler. Säger skojsamt äntligen och sedan, bli nekad i dörren. Anledning? Åldersgränsen var 20 år....

...Vilket jag kommer att vara om 2 månader. Så då fick jag ju snällt stiga ur denna kö eftersom jag visst var alldeles för ung. (Tur att de var så duktiga och skrev dit deras åldergräns på affischerna så man inte behövde stå i kö i onödan.)

Regler är regler, inte sant =(
Suck!!!






Psst. Tack och lov att min bästa vän inte blir alltför besviken.
Det behövdes då mina känslor bubblade stark under ytan.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0