Dysfunktionell för stunden

Åh. jag är pyttelite ur funktion. När det kliar lite i kroppen. När man suckar lite för många gånger. När man känner sig rastlös men samtidigt seg. Man himlar en del med ögon och har en aning kortare stubin. Ja, det kan man ju säga är lite ur balans. Men jag vet det blir bättre. Jag har tro på't ;) När mina batterier fylls med lite energi, positivitet och lite mer rutin =)

Jag tycker om mina vänner. Vi går så bra ihop och har ett fint samspel med både kärlek och respekt =) Puss på er som ser detta ;)

:-*



Old pic.(Ser ni fina piercingen..?)
Jag är fruktansvärt sugen på att investera i en systemkamera. Vore en bra investering. Vill!!!
Vet ni någon bra, någon ängel där ute i cyberspace?

Fast jag vill hemskt gärna resa ju. Leva. 
Känns lite som om jag är On Hold eller att Pause-knappen är på. Hm.
Söndagar, ni vet. Mycket thoughts.....


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0