Sweet sweet Monday



En dag när jag var ledig för ett tag sedan så såg jag till att göra något riktigt mysig. Låt oss säga att det var en måndag. Jag unnade mig själv pannkakor! Som jag stekte till själv dessutom, (inga färdiga besvikelser fr matbutiken här inte...)

Till detta serverade jag mig själv både glass, bananer och sylt samt. Lite pyssel.


Pysslandet bestod av att skapa ett personligt litet gratulationskort. Resultatet blev svart bakgrund, gul ram och Mr. President himself wishing my dad GRATTIS. (säker en och annan glassfläck också...) Ja, Lite finfin vardagslyx helt enkelt, vänner. All by myself ;) Det var en oerhört lyckad dag.

Jag önskar er en minst lika trevlig fredag ;) Själv ska jag jobba men är lika glad för det. Hihi. Dock tycker jag ni kan dricka ett glas for me på kvällen. En öl i solnedgången för den som kan ;D
PUSS på er pannkaksmonsters <3


Ps. Hur fint är inte skrivbordsunderlägget då? Jag brukar gilla att peta mitt finger på Honolulu och Cocosöarna...


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0