Sunny funny free day for me


Inspirerrande öronsmycke och spets under shortsen. Lite döljande och mycket sexigt. Good.

Massa detaljer och smycken. Me likie.
Mjuuukt och fint hår. På kanin också =)

Lägger upp lite fina pics här. Jag är äntligen ledig. (Och tyvärr en aning besviken.) Vilket är mycket mycket dumt. men det känns lite ensamt när vänner blir sjuka, jobbar eller inte hör av sig. Ni vet. Vilket inte ens är deras fel (möjligen det sista då). Men ändå känns det. Så onödigt med känslor och tid på denna precious day. Sedan jobbar jag 8 kvällar i rad. Så jag måste vända på det. Det har ju gått bra tills idag. Jag har upptäckt att det är okey att umgås med sig själv. Men jag ville verkligen hitta på något guldvärt idag. Att leva ett skojigt liv med färgglada drinkar, kramar, ansikte i solen och ett par skratt blir inte riktigt samma sak - när man är själv...

Men seså det går inte. Självömkan. På sin lediga dag! Så innan 13 (13.20) ska jag vara redo för stan, hitta en frisörsalong, sitta på ett fik, köpa något eller utnyttja Pink panther igen. Hahahaha. Min dag ska inte gå till spillo.

Min dag ska bli bra!!!!!!

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0