FRIDAY LOVELY NIGHT

Gosh vilken jättefinfin utgång jag hade i fredags =) Gick direkt från jobbet och mötte upp vännerna som redan var inne...Så sket jag helt i alla (för ovanlighetens skull) runt omkring och  bara dansade som en riktigt tok. Jag lät även bli att tänka på att jag dessutom skulle jobba dagen därpå...

Jag studsade mest omkring leende och viftade på både ben och armar. hahaha. Jag gav verkligen 110% vilket även resulterade i träningvärk, blodiga fötter och skavsår av väskan på nyckelbenet. Men äh, det var det fasiken värt! Dagen därpå var jag rätt så seg alltså.

Hihi. men ändå. Ett riktigt guldkorn ;)


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0