John Blund och jag ligger inte sked längre.


Min Bild.

Zzz...Alltså jag och mina älskade nätter går inte ihop längre. Jag sover helt koko. Inatt låg jag o vred mig en stund efter att jag hade släckt. Inget ovanligt. Sen hör jag tidningsbudet och tänker värst vad tidig han var inatt, tittar på klockan. Den visar 05.30. Jäkla skit. Så det var minsann inte en liten stund jag låg och vred mig. Suck.

Så nu har jag lite yrsel på G. Och ögon vill nästan vara i kors. Och så ska jag jobba. Men men. Jag brukar vara rätt rolig på jobbet som trött. Skriker alldeles för högt om kunden vill ha kvittot. Ler hysteriskt medan jag försöker hålla in hundra gäspningar. Varav en (snarare 50 st) gäsp smyger sig fram... Då försöker jag bortförklara det för kunden med att skylla på torr luft i butiken. Som om jag måste be om ursäkt till kunden...

Ps. Jag drack inte ens te på kvällen (Jag har en stor förälskelse för kaffe och te dygnet runt).
Ändå var jag vaken...Very Odd.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0