Down Under



Heejje. Jag ansåg att någon bild på mig sj skulle passa idag. Denna är nog fr slutet av 2007.

I lördags var jag på hemmamys med vin, kex och sånt hos Elin. Hon har skaffat vuxenpoäng och flyttat hemifrån. Det var en toppen kväll och jag vandrade nog inte hem förrän runt 03. Hihi.

En gammal klasskamrat åkte ner till Australien i september och har varit där sedan dess. Igår satt jag och en polare och funderade på hur hon har det. Och vet ni vad, idag var hon inne på msn. Det tycker jag var ett lite mysigt sammanträffande. Så jag började fråga ut henne(såklart) och hon verkar ha det bra. Good for her!

Idag ska jag nog pilla i rummet, ringa M, träffa S och INTE äta mat ute. Hehehe. Jäkla dyrt lyxberoende. Inte konstigt att pengarna flyger iväg. Hehe, nog om detta skvaller för stunden =)

PS. jag har också lite vuxenpoäng. Jag har skaffat ICA-kort. Sådetså.

Puss på nosen :-*

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var en toppenkväll hos mig, som sagt :) Såå trevligt! Får göras om snart igen :) Har du något kul planerat närmsta veckorna..?

2009-02-10 @ 20:20:32
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: Jules

Jaaaa, <3



njae, Jag ska ju på kryssning den 26 mars. Innan dess är de nog rätt lugnt på planeringsfronten. =)

2009-02-12 @ 14:08:22
URL: http://julesandcoffee.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0