Genial Genius Genus

Iiih. Jag har tryckte på Lägg till-knappen nu. Ja, på studera.nu. Genusvetenskap A. Lät halvläskigt. Fast jag har ingen aning hur man gör med allt. Meriter och komplettering och ansökan om CSN. Tidigare idag kändes det mer okey.

Sen så, så kollade jag på mina betyg. Dumt gjort... Jag blev mest off. Mindes hur  o t i l l r ä c k l i g  man kände sig oavsett hur mycket man än försökte. Ibland lite mer och ibland lite mindre, det kan jag erkänna. Men att jag i alla fall kunde utan att fjäska. Att jag fick med det man skulle utan att skriva 5 sidor för mycket. Men det alltid lättare sagt än gjort. Jag försöker vara stolt men det känns mest falskt då. Antar(hoppas) att det mest är en mognadsgrej. En dag kommer nog jag att acceptera gymnasiet på ett annat sätt. Det är ju inte så mycket jag kan göra åt det nu. Endast note to self; Låta dom samla damm i en byrålåda för säkerhetsskull. Hehe.

Nog om det. Genusvetenskap A. Hur freaky? Undrar om det är någon som har någon go' erfarenhet av det... Inte ens säkert att jag kommer in. Så sent in jag söker. Hahaha, Mañana, mañana;) Och om så är fallet, så gör det inte så jättemycket.

positivkråkunge. Noot... jag får nog titta på Deepak Chorpa's The Happiness Prescription igen. Och igen. och igen ;)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0