Craving 4 the Jack

Titta vilka finafina jackor! De två översta är från Miss Selfridge och de två nedersta är från Topshop. Jag skulle ju vilja ha en fin jacka som inte är svart. Känns lite trist i höst och vinterrusket, tycker jag. En gul vore coolt också men dessa är verkligen tjusiga. Tyvärr är jag en snål (eh, sparsam. Jag menar, sparsam!) typ och tycker nog att ca 750 - 900 kronor är lite väl för dessa. Om de nu inte råkar vara supervarma. Fast dom är ju fina. Det är nog inte så farligt pris (Jag köpte ju min förra för 200 spänn. Hehe. Kanske det är därför det känns som Jules sväljer bowlingklot). Undrar jag, om jag ska be min syster att gå och peta på dom och se hur det verkar =)

 

 

Psst. Nu har jag äter typ 3 färska vitlöksklyftor. Mohaha. Känner mig som The Garlic Monster with the breath of death;) Vad gör man inte för hälsan...


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0