År hit och dit

Imorgon är det Nyårsafton. Den aftonen jag tycker är mest läskig av alla 365 aftonar som finns på ett år. Den som får ens förväntningar att flyga högt upp i skyn och sedan som faller hårdast ner. Platt som en pannkaka. Vars förvåning som håller sig kvar. Gång på gång. 2009 blir 2010. Och jag är fortfarande som jag var. Som jag är. Är det fröken själv som är en aning trög? Hehe. Midsommar, det är något fint det.

Det som är spännande nu är ju vad jag ska fylla detta år med. Förra året var ju mest bara fyllt med hopp, tankar och drömmar. Låter väl tjusigt, in deed. Men en aning stillasittande kanske. Vad sägs om att vi gör en kollektiv förändring. Vi puttar av lågkonjunkturen från jordens alla hörn och får freden att faktiskt vara mer än bara ett ord =)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0