23:e m. thoughts

Nu måste jag springa. Springa på uppesittarkvällen som denna tantaluttan ska vinna miljoner på. ;) Men inte bara det. Jag borde alltså springa in i livet. Genom livet eller är det för livet? Jag vet inte. Men att stå stilla och tänka, det är ovanligt det eftersom tiden aldrig stannar. Den springer.


Då är det så viktigt att veta vem man är, vad man vill och vad man gör. Men egentligen, kan man verkligen svara på det? På riktigt? Och om inte, Varför är det just det vi vill veta om alla. Varför ska vi alla få in varandra i något slags fack. Kan man inte bara få vara utan att förklara? Jag är viktigast för mig och alltså borde det vara inför mig, jag ska duga. Inte andra. Inte samhället. Dags att släppa.

 

Visst passar bilden in på mig...? På dig? Men ialla fall Allt löser sig, Alla är okej på riktigt och det finns anledningar till allt. Kärlek och God Jul!!!


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0