Zooey Deschanel


Zooey verkar vara söt och fin som sockervadd.

Så jag är lite småförälskad. Hon sjunger fintfint också. Zooey är med i Yes Man och just den filmen är ju så underhållande och söt.

Sköna Sandra har  skrivit ett mycket tjusigt inlägg (för det är det hon gör, skriver vackra texter) om just Zooey Deschanel. Hon skrev så fint om hennes chokladbruna hår och havsblåa ögon. Så tummarna upp för Zooey... (Och även för fina Sandra. Vem vet hon kanske får ett eget inlägg hon med, hihi). Det inlägget hittar du i alla fall här.


Psst. Klicka på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

hon är ju så himla fin. Jag kan inte komma på var jag har sett henne nånstans, inte i yes man iallafall.

2009-04-21 @ 20:55:39
URL: http://bergmann.blogg.se/
Postat av: amanda

hm, jag vet inte. Jag har inte sett weeds så mkt, men det kan ju va där jag har sett henne. jaa, jag tycker det verkar underbart men jag ahr inte riktigt fattat hur allt går till:P

2009-04-22 @ 11:07:53
URL: http://bergmann.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0