Autumn - day by day

Jag är helt chockad. Det är ju 1 oktober idag. Nu. Smyghösten är helt plötsligt the real deal.

1   o k t o b e r 

Fast det är ju klart om jag har varit lite distraherad av annat.

Idag skämtade jag med två trevliga engelsktalande kunder som inte ville ha djurfett i knäckebrödet, att det vore väl konstigt om det fanns pork i brödet, varav de måste ha trott att ja sa att det var det, varav båda bara;
NOOO! that's what we don't want. -flämt- not pork!!!

Hehe. Nöffnöff.  Men datumet. Skumt. Oh well, jag kan ju svepa te och kaffe som vanligt men få folk att tro att jag gör det mer nu för att det är höst. Schysst exuse liksom.

Elin, when where what? ;)
C o f f e e . blink, blink.

Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2008-10-05 @ 21:15:14
URL: http://dareling.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0