Tors - Fred



Just nu är jag lite småbesatt av denna serie - Arrested Development.
Svårbeskrivlig och fullpressad med torr humor. =)



Dags för fika med Sandra strax. Annars försöker jag trixa med bilder fr  bl.a. London.

Jag gick en promenix igår. För ovanlighetens skull. Den ägde plats runtomkring sjukhuset och stadsparken. Jag kom på att vår kommun har antagligen inte råd eller ork att fixa lampor för det var becksvart vid varenda liten krök och buske. Hm. Inte så bra. Även om promenaden var relativt trevlig. Jag bar min nya pälsväst. Som luktar London. Mm..sniff, sniff. Nog med onödig info. Satsar på att  kunna lägga upp pics sen istället...

Later!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oooh - pälsväst låter very fabulous :)

2008-10-24 @ 14:58:26
URL: http://dareling.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0