Halm



Om cirka 12isch timmar så kommer jag sitter i en frisörstol =)  Yey. Fast jag kommer till en viss början antagligen skämmas över mitt hö till hår. Slitet och dant. Och vara liiite skamsen över luggen. Eftersom jag pillat med saxen på egen hand. Jag ser frisörer som dömande monster. Milt sagt. (Och barnet i mig blir ledset när de drar i stråna, skakar på huvudet och suckar. Djuupt).

Och...Ja, det kommer mera...Jag kommer nog att ändra mig var tredje sekund angående frisyr och färg. Första gången jag faktiskt inte har en ordentlig aning om hur jag vill ha det.

Men...Nu kommer hoppet... Men efter en stund av lite skam och stressigt-nervös-beslutsångest-babblande så kommer jag nog njuta av hur mitt hår tas hand om. Mm, lite smek över stråna, lite ryck och lite kärlek. Precis vad jag (och håret, obviously..) behöver. Hjärta på det!

Godnatt och Dröm sött
önskar 
Hårbesatta Jules 

Kommentarer
Postat av: Elin

thanks for yesterday :) lycka till med håret, jag är säker på att det blir ursnyggt!

2008-10-16 @ 09:17:46
URL: http://dareling.blogg.se/

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0