Så det kan gå...

image24
Foto: http://www.eurovision.tv/page/photos?gal=940


Spännade var det i alla fall. Eller tjae, inte för Sveriges del då.
Jag måste erkänna att jag aldrig riktigt trodde helt på Charlotte.
Hon har ju haft sin chans redan och lyckades då vinna heeela tävlingen.

Min mor och jag satt och klagade en hel del. Påstående som att heeela Europa är dumma i huvudet flög minsann ut ur truten på oss. Fast vi uppskattade i alla fall Maltas 12:a väldigt mycket ;D Puss Malta! 
Sen blev jag helt rörd av att de nämnde att Ryssland aldrig ha vunnit.
Aaw. Låt dem vinna...

Så den vanliga frågan; Vann rätt låt?
Eller det som är mest intressant; Vem var värst???
Några fåntrattar var nog Spanien, Tyskland och Bosnien-Hercegovina...

hahaaha. Björn Gustavsson var klockren!
...fast nu framstår vi nog som ännu mer korkade...hahaha...

btw, nu är det Mors dag. Jag fick faktiskt för mig att köpa ett par strumpor till mamma. De var från Åhléns och hade texten "Mamma är bäst". Jag känner mig ovanligt snäll ;D Någon annan som leker gullig också?

NattiNatti, bajsis. Nu hoppas jag på uuuuuunderbar sömn. =)

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0