Nattuggla as usual


 

Jag är verkligen en liten nattuggla.
Jag lägger mig bara innan 01.00 ibland. Eller snarare sällan. Okey, aldrig...
Mer än ofta ligger jag i säng runt 03.00 och tänker sov, sov, sov tills jag somnar. Eller så kretsar tankarna omkring hur kallt det är och hur mycket jag fryser och att jag verkligen borde gå upp o sätta på mig en tjock tröja men då är jag för lat för det och väntar 1 h. Har jag tur så slipper jag ligga och tänka på allt plugg och får dessutom möjligen 6 timmars sömn. Om jag har tur, vill säga.

Jag får Skylla mig själv, I know...
Jag borde kanske inte umgås med my beloved friends as much as I do eller kela med min kurva till karl eller titta på alla spännande serier. Jag bör garanterat inte läsa alla bloggar jag läser eller vara inne på webshoppar. Man kan inte göra allt jämt. Fast then again, that's what I enjoy doing. Något måste prioriteras bort....

Nu; Plugga.
Sen; Sova.


image15
Kollage: Julia
foto: Vanity Fair, Carlos Serrao och Annie Leibovitz

Jag vill titta på Heroes. I just Love it.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0