Toffel

Istället föt att städa:
Så ringer jag karln min och leker gullig genom att säger att jag är jätteglad och att jag vid sådana tillfällen tänker på honom. Givetvis.

Roligast var, tycker jag, att han satt och drack öl med polarna. Tuffa karlar pimplar öl liksom. Så tvingas han smyga in ett par diskreta gulligull-liknande kommentarer för att flickvännen ringer utan att vilja något särskilt.
Kan tänka mig att ordet   t o f f e l   lär dyka upp typ hundra ggr. Hahaahaha.

Skadeglad är den enda sanna glädjen. =D
(Klart jag tror att det är honom de menar. Aldrig att jag skulle vara toffel. No, no, no. Höhö)

Städa. Urk.


Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0