platt som en pannkaka men lycklig ändå



Fyfasiken va jag har krigat med foton både igår och idag. Fotoquick. com, hemdatorn, omgjorda bilder och slutligen mitt tålamod hör absolut inte ihop.

Jag antar att 90% av fotona har dessutom blivit "fel". men men, det är sånt som händer. Jag är bara glad att jag har en stund då jag slipper springa mellan två datorer. hahaha. Denna har internet, vilket min bärbara inte alltid har men denna kan inte öppna vissa sidor (som t.ex. fotoquick) vilket den bärbara kan. haha *pust*

Och så fotot  här också. Suddig, leende, peace-tecknet, händerna på huvudet. söt men ful. fräsch men drägglig. Eller? Det är i alla fall så att den utspelar sig i Stadsparken, på studenten, kl.04.40 typ. Så lite mys är den allt. Alla var för fulla och det var för ljuuuust ute. Lövli.

Om ni undrar varför jag håller hårt i huvudet/håret mitt, så beror det på att min studentmössa togs av. Ofrivilligt. Jag stod med karlar som retades för att mitt hår hade blivit så platt av mössan.
Men det var det värt=)

Så glad jag var då.
Just då.


Tur för mig att denna glädje har lyckats stanna kvar hos mig=D
Det uppskattas.

Igår tittade jag på Dreamgirls med Emelie. Hon somnade. Jag sjöng med ;D

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0