Lite Söndagssnackiz

Sitter med gulliga Emelie som brainstormar om hur hon skall ha sin blogg. Just nu har hon fastnat på hennes header. "Ska vara annorlunda, men typiskt mig, jag gillar ju det och det och det...Fancy, you know...." etc..etc...

Fikan var riktigt mys med Elin-pelin. Vi tog en runda på stan dessutom och jag hittade ngt jag verkligen inte behöver.
Och jag köpte det! 

Det var ett par coola solglasögon! En av mina dussin svagheter. Hihi. Gör något jättetjusigt kollage med mina perfekta poser sen...hahahaha.

M borde ta tag i sig och svara i telefonen. Hon snor liksom mitt beteende ju....

ps. Elin har en blogg =) Dareling.blogg.se

ps2. Uppdaterar om Emelie's blogg. Om hon löser det där med sin mindmap =P höhö.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0