Inspiring 60's

I tisdags såg jag The Factory Girl.
Very special, I must say...

Filmen i sig var inte den bästa direkt men stilen var fantastisk. De fångade sminket, kläderna, attityden oerhört snyggt. Jag får verkligen lust att ha jättetjocka, mörka ögonbryn och ha stooooora örhängen. Hm...Midsommar kanske? hehehe.

Både Sienna Miller och Hayden Christensen var väldigt heta i filmen dessutom. De passade i rollerna. Jag gillade även hur man fick se nackdelarna med kändisskapet. Ibland när man ser filmer som handlar om stilikoner och kändisar så vill man vara dem. Men i denna film, fick man se hur fel det kan gå så då vill man faktiskt fortfarande vara sig själv (och tur är väl det ;D) men med influencer av dem, stilen, attityden och självaste 60-talet =) Perfect!!!

Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe! See ya...



Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0