Stockholm del 2

...Utsikten på Sjöfartshotellet var föresten oerhört fin och man kunde bl.a. se grönan. Det var ett guldkorn. Som var svår att hitta för oss...hm..inte alltför stockholmsvana varelser. Hursomhelst, det jag vill ha sagt är att det är värt ett besök mer än en gång.

Sedan studsade vi vidare till Mosebacke om jag minns rätt och träffade upp fler av Kattas trevliga vänninor. Efter en timme eller så stängde även detta ställe (som hade en enorm uteservering...) och vi trippade vidare. Skönt att bara följa med och se vart man hamnar =) På denna namnlösa krog var vi ett par timmar(Okej, jag tror aldrig jag ens frågade vad stället hette..)

När vi väl kom tillbaka framåt morgonen så fick karln klättra över grinden igen. Här dyker det lite jobbiga problemet upp.
Dörren är låst och min nyckel funkar inte i ytterdörren.
Klockan är 04.0o på morgonen.

Grädden på mosen var att det självklart skulle börja åska och regna som attans 30 minuter senare. Så vi fick kura ihop oss i tunneln och helt enkel vänta. Länge.. Vänta tills någon väljer att stiga ut ur dörren. Ganska osannolikt att någon gör detta vid denna tidpunkt, tyvärr...

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0