Time for something new. 09

Hello there! Hur har julen varit? Min jul var trevlig. Mycket rörelse. Jag har hunnit varit både i Sthlm, Spånga och landet. Och här hemma såklart. Fick simpla fina klappar som t.ex; parfym, högtalare och böcker. Det känns bra. Jag stressar som vanligt, trots att jag säkert har mer tid än andra... eeh hehe. Jag skulle nog inte påstå att jag är särskilt effektiv. Eller jo, man ska vara snäll i juletid så lite effektiv är jag nog. hihihi =)

Nu ska jag upp på stan, köpa ballonger, klistermärken och försöka hitta en vattenmelon. Inte rätt säsong om man säger så... Jag ska bjuda på lite tilltugg och bål oh sånt på nyår. Hopefully blir det bra!
Så handla, städa, planera, träffa pappa, gå med i ams och jobba. Jomen lite effektiv var jag ju ;)

puss!

Foto: me Nyår 07/08.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0