2 dgr innan the XmDay

Hehe. Undrar om jag kan dra ner på allt gott under julen och då inte se ut som en flodhäst på nyår. Eller snarare som en gravid leopard med tanke på klänningens mönster. Suck Suck. Oh well, om jag sveper rejält med skumpa så lär jag ju tänka på annat än hur jag ser ut. T.ex. hur man går rakt....

Mitt hår är för mörkt nu, tyvärr. Ska fixas.
Jag är blek som en snöboll. Ska fixas.
Är pank som en arbetslös. Ska fixas.

...Slår vad om att inget av detta kommer att fixas...Hahaha.

Nu ska jag slå in julklappar tror jag, sedan springa till jobbet. Trevligt med o.b. =D


Titta så fint!
En riktigt sjö formad som ett hjärta, i Ohio.
Snacka om naturlig kärlek. PUSS!



Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0