Verklighetsflykt eller bara paus?

Dricker kaffe och äter mariekex till frukost. Sweet. Känns som det va' fler år sen man knaprade på mariekex. Hihi. Jag är lite förvirrad i allmänhet. Har varit det ett par dagar nu. Känns skumt. Kan inte heller sätta fingret på va det beror på.
Jag tror jag behöver en paus. Lite ny luft och se saker ur nya perspektiv.

Lättast vore ju att låsa in mig på mitt rum och titta på film till jag storknar. Fast böcker fungerar bättre tycker jag nog. Jag har ju faktiskt en bok som bara ligger å väntar på att bli läst:

Veronika decides to die - Paulo Coelho.

Någon som vet om den är bra?

Jag har läst The Alchemist på eng. Sååå vacker. Svår i början men sen så svävar språket iväg. mmm...mys.

Boken får det bli. Före jobbet...Eller efter jobbet....Eller efter fikan m Emelojjan...Eller efter jobbet imorrn...

Ok, Snart.

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0