Solsken =)

Okey. Idag känns allt bra =) mycket bra.

För det första;

Idag ska jag bada, hoppa, ramla och sånt i massa olika pooler.
med två av mina absolut bästa plupps såklart. Gratis till och med. Låter ju asbra, right? =)


För det andra:
Jag har kärat ner mig totalt i Madonna. Hon har alltid haft en nära plats i hjärtat hos mig, jag menar jag imiterade henne med låten Vouge som 10-åring i småstjärnorna i stadparken. Underbart. Första gången jag färgade håret också. Jag var galet lik henne =) Men det var inte det jag skulle komma fram till utan hon verkar inte lika divig som jag trodde hon var utan så cool och unik. Snälla låt mig, vinna biljetter till hennes konsert. mmm...Hehe, stor chans =P

För det tredje: Man sparar ju alltid det bästa till sist =D Åh. Åh. Åh. Åh. tänk er spänningen, trumvirvel och klimaxet för här kommer det - JAG OCH EMELIE SKA TILL LONDON. lycka!!!!

ps. Emelie - bör ni har lärt er vid det här laget - är FancyFckingLovely.

Så detta är början på en bra dag. Jag kan till och med meddela att jag anar sol utanför. Det är så det ska vara.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, som självklart har blivit kallt, och tänka på Madonna och London. Mmm..Mer details later.

ps2. Idag börjar skolan. Mohahahahah. never again =)
Looking good - nooooot ;D

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0