Lite bs by Juules


What to say?
This kind of day?

Haha, jag e söt (snarare lame men whatever) och lyssnar på Britney. Tänker för mkt som vanligt men tack och lov för att vissa saker kan lugna ner ens själ som vanligt, typ martini =) yummie. Ja tycker att jag borde lägga upp lite fler bilder på bloggen snart asså. Lite roligare. Tyvärr har jag inte så mkt pics på denna dator. Eller ps. Men det borde ändras, för om man frågar mig så ligger ju mer än halva nöjet i att granska fotografier.


Ikväll hoppas jag på utgång med tanke på att jag kan ha fått till en schysst mörkgrön soting till make-up.
Fast egentligen ligger nog peppandet i Britney =)
You want a piece of me.
Hihi.

Tusen pussar :-*

ps. bs - bullshit

Kommentarer

Åh ja, lämna gärna avtryck på detta inlägg:

Ditt fina Namn:
Remember me?

Din mail: (Syns inte för andra som läser).

Blogg?

Din Kommentar till Julia:

Trackback
RSS 2.0